torsdag 18 augusti 2011

Det närmar sig vernissage

Lördagen den 29 oktober ... och tiden bara går. Därför ska jag ta en veckas semester i september och bara måla på. Jag har ju kommit en bra bit på väg, men att få vara i måleriet med båda benen en hel vecka, det blir perfekt!
På mina tidigare utställningar har jag haft med övervägande akvareller. Denna gång blir det mer akryl, ca hälften av varje. Och hinner jag med lite textil också (såsom bordsdukar och saronger), vore ingen gladare än jag. Det är kul med variation, men jag får se vad jag hinner.

Ha en fin torsdag!


3 kommentarer:

  1. Snyggt! Vad är det för något, jag menar medium alltså?!

    Lycka till på vernissaget, kommer nog gå alldeles utmärkt med alla dina läckra saker du gör:)

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Lycka till med ditt måleri o din vernissage! Kul!

    SvaraRadera
  3. Soo nice:) och dina dukar är så coola, jag har ju lyckan att äga en:))) Kram

    SvaraRadera