måndag 28 juni 2010

Vernissage 5 juli


Välkomna allihopa!
Nu är det snart dags för vernissage. Denna gång på Brämhults Vårdcentral den 5 juli.
Kan man inte komma på vernissagedagen kan man titta på tavlorna ända fram till och med 31 augusti.

Mina sista förberedelserna ska fixas i denna vecka och det är en del att stå i. Det ska bli jättekul och jag ser verkligen fram emot att få hänga upp dem och få ett samlat intryck av mina bilder. Det känns på något sätt skönt att se alla på en gång uppe på väggarna och känna att de "pratar" med varandra.

Väl mött!
//Elisabeth

5 kommentarer:

  1. Lycka till!
    Det vore kul att komma men det blir lite för lângt att âka frân Paris... Har jag vägarna förbi Borâs i sommar sa stannar jag till!

    SvaraRadera
  2. Det ska bli jätteroligt, vi kommer absolut!!!

    SvaraRadera
  3. Alla ska känna sig sååå välkomna!

    Kramkram!!!

    SvaraRadera
  4. Ska bli spännande att se dina härliga tavlor!
    Lycka till med utställningen!!!!!
    Kramelikram Eva

    SvaraRadera
  5. TACK för inbjudan till Din utställning.
    Hoppas att svärmor och jag kan komma lite senare i sommar.
    Kram Kerstin Sandström
    PS Hälsa familjenDS

    SvaraRadera