torsdag 1 maj 2014

Vernissage 8 maj



Tiden går fort och det kommer vara 8 maj innan jag hinner säga ordet
V E R N I S S A G E! Det var ett tag sedan jag ställde ut, men nu är det alltså dags igen. Och det är ett sant nöje att ta fram hammare och spik att hänga upp mina alster hos butiken Hemma Hos Oss som ligger här i Sandared strax utanför Borås, mot Göteborg. Det är min andra utställning i den mysiga livsstilsbutiken. Senast var 2011.

Riktigt kul är att det är extraöppet på kvällen för vernissaget!
Jag ställer ut dryga 20 tavlor. Och det blir både akvarell, akryl och några barnillustrationer. Prints är inte klart i skrivande stund, men det är ju inte torsdag än som sagt. Kort ska hinna tryckas upp, det är ganska intensivt nu på slutet. Det är ju endel att fixa innan.

Alla som vill se konst, shoppa lite vårnytt i butiken är varmt välkomna! Ta med ett gäng och kom på vernissage helt enkelt. Och har man inte möjlighet just den kvällen, så pågår utställning t.o.m 31 maj.
Vägbeskrivning hittar man här.

Så nu står ett gäng tavlor här hemma och bara väntar. Men det är endel fix att göra innan, så det är väl bara att köra på.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar