måndag 8 mars 2010

Idag får vi sträcka på oss lite extra

En dag som denna, Internationella kvinnodagen, passar jag på att tänka på alla fina, härliga tjejer i kommande generation. Alla små arvtagerskor som har framtidstro, hopp och mod. Och kommer det dagar för dem då modet sviktar, då skall vi finnas där och stötta. Vi ska ge dem all kraft vi har!
Och vem kan inte känna igen sig i Lasse Linds fina text som jag har lånat till den ganska så stora akryltavlan. Tavlan hänger hemma hos familjen B. Och jag är jätteglad att det är just där den hänger!

5 kommentarer:

  1. Hej Bettan!
    Vad glad jag blev när jag tittade in på din blogg nu i kväll. Jag är ju inte så bloggig av mig men lyckades pricka in rätt dag!!

    Stor kram från Lena

    SvaraRadera
  2. Den var riktigt fin och tänkvärd. Passar också en dag som denna.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Skickade en kommentar tidigare idag men den verkar ha försvunnit någonstans, eller så är den borttagen......

    Nu har jag iaf. hittat hit för andra gången och tavlan är jättefin.

    SvaraRadera
  4. Konstigt! Jag har inte tagit bort någon kommentar. Men nu är den på plats. Tack snälla du!!!

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig tavla, och alla de andra så söta och fina.

    SvaraRadera